Helpdesk

Problemen met je website? Mediaraven Hosting laat je niet in de steek. Via verschillende manieren informeren en helpen we je verder. Hieronder vind je daarover meer informatie.

De Kennisdatabank

Op onze Mediahelpdesk vind je een categorie Hosting met daarin de antwoorden op de meest gestelde vragen.

Ticketingsysteem

Voor specifieke vragen over je hostingpakket en website kan je via ons ticketingsysteem een ticket aanmaken. Je kan ook gewoon mailen naar hosting@mediaraven.be met vermelding van je Jnet-nummer (jnetXXXX, het unieke accountnummer van je hostingpakket).

Chat

Voor korte vragen die een snel antwoord vereisen kan je chatten met een van onze hostingmedewerkers. Buiten de kantooruren kan je een berichtje achterlaten zodat we zo snel mogelijk met je contact kunnen opnemen.

Telefonisch

Je krijgt je vraag niet op mail uitgelegd? Geen probleem, bel ons op 09 231 82 70. We zijn elke werkdag telefonisch bereikbaar tussen 10 en 16u.

Twitter

Wil je graag op de hoogte blijven van onderhoudswerkzaamheden of onmiddellijk updates krijgen bij eventuele storingen. Volg ons dan op Twitter.

Status servers

Via status.mediaraven.be houden we je op de hoogte bij eventuele problemen. Deze website is volledig onafhankelijk gehost van ons eigen netwerk. Indien je een probleem met je hostingpakket ondervindt, kan je steeds deze statuspagina controleren. Je vindt er ook het e-mailadres en telefoonnummer dat je kan gebruiken om technische storingen te melden.

Crisiscommunicatieplan

Mediaraven hecht de allegrootste waarde aan het leveren van een kwalitatieve service. Vanuit dat standpunt is het dan ook logisch dat we streven naar servers met een uptime van 100%. Toch kan het in de praktijk gebeuren dat er iets met een van de servers gebeurt: een serverupgrade levert problemen op, een harde schijf crasht,... In dat geval worden de hostingmedewerkers onmiddellijk gewaarschuwd en proberen we het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

Omdat we vinden dat klanten recht hebben op een open communicatie, beschikt Mediarven Hosting over een crisiscommunicatieplan. Daarin leggen we vast hoe Mediaraven communiceert in geval van onvoorziene problemen. Geïnteresseerd? Hier vind je een samenvatting van dat plan.